2010. október 14., csütörtök

Kényszerszünet után

Csaknem négy hétig tartott, mire többszöri visszaesés után tényleg meggyógyultam. Ilyen makacs köhögés-fulladás-gyengeség vírussal még nem találkoztam. Egyáltalán - ilyen sokáig még soha nem betegeskedtem. Amikor még nagyon bent voltam a sűrűjében, onnan tudtam, hogy igazán nagy a baj, hogy ránéztem az összes megkezdett kézimunkámra, majd kedvetlenül bebújtam az ágyba. Hozzá sem nyúltam hetekig egyikhez sem.
Most viszont rohamosan pótolok mindent. Elsőként a kislányom kendőjének mintáját, amit már nagyon-nagyon rég megígértem.
Kicsit izgulok miatta, mert még sohasem rajzoltam így mintát, de csak a szokásos és közismert jelöléseket használtam.
Ha szükséges, szívesen elkészítem az első lépéseket fotózva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails