2011. április 20., szerda

Ünnepvárás

Kisgyermekekkel minden más. Az ünnep is. Az ünnepvárás is. A horgolt tojás ötlete frissen, márciusban fogant, és bizony több félben lévő dolgot tettem félre értük. Eredetileg - KicsiKató ötlete nyomán - tojás nélküli keményített csipkéket szerettem volna. De épp nem volt itthon lufi, türelmetlen voltam és inkább gyorsan kifújtam és megfestettem egy tojást, hogy lássam, rendben lesz. Annyira szép volt a piros tojáson a fehér csipke, hogy nem volt visszaút! Olyan öröm volt, ahogy készültek, legszívesebben azonnal húszat kellene, hogy mindenkinek jusson. Ehhez azonban egy kicsit későn fogtam hozzá.
Ez az első három - Hanna kérésére és az én örömömre - elköltözött ma reggel az oviba. Készülnek a továbbiak, még van esély rá, hogy hétvégéig tele lesz húsvétfánk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails