2011. szeptember 22., csütörtök

Az Első...

... igazi csipkekendő
... rövidített sorok
... blokkolás
... angol nyelvű silabizálás
... hajszálvékony fonal


Egészen elégedett vagyok vele:) Kicsit egyszerűsítettem az Annis kendőt, mert a noppokra igazán nem vágytam. Azt viszont nagyon bánom, hogy már benne voltam javában a kendőben, amikor megtudtam, milyen egyszerűen lehet gyöngyöket kötni egy kendőbe....
Csodásan mutattak volna ezen a leheletfinom semmiségen. Igen, könnyedén átfér a gyűrűmön, pedig meglehetősen apró, szinte gyerekméretet hordok.


Most, hogy ez a bizonyos első igazi készen van, már értem, miért kötik a kedves blogger-társak a sokadik csipkekendőjüket. Igazi szerelem, nem lehet abbahagyni:)


A kendő: Annis sál (Ravelry)
Fonal: Barka Szitakötő, Púder árnyalat
Kötőtű: 4,0 -es bambusz körkötőtű
Súly: 1,6 dkg!

2 megjegyzés:

  1. én sem értettem, mi ebben a jó, míg el nem kezdtem, azóta nem is nagyon fűlik semmi máshoz a fogam :D nade csak kendőkkel mire megyek?

    VálaszTörlés
  2. Hátha lehet kendőkből valami spécit összeállítani ruha gyanánt:))) nekem a két kicsi gyerkőc mellett elég hosszú a listám, kell, hogy azok is készüljenek. De már fontolgatom a következő csipkét:)))

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails