2012. február 21., kedd

Nem gondoltam volna,

hogy egy kisgyermek téli ruhatárának legkritikusabb pontja épp a kesztyű. Mi a 3 éves Ádámmal ezen a nagyon hideg télen ide jutottunk. Az ötujjas enyhébb időben külön tortúra, nem akarja illeszteni az ujjacskáit a lyukakba. A szánkózós egyujjas-bundás meg lepotyog az apró mancsocskákról. Semmi másra nem vágytunk, mint könnyen felvehető legyen, puha, meleg és illeszkedjen a kezecskékre. Nosza, végül felcsaptam a netet a megfelelő oldalon: Jucuu régóta csodált egyujjasánál. Hipp-hopp megoldódott a többhetes gond, Ádám legszívesebben még aludni is kesztyűben menne.


Mivel nem bíztam benne, hogy a sapkából-sálból maradt Barka Zauberwiese és Felhő maradéka elég lesz (bőven elég lett volna...) használtam hozzá minden színben és anyagában hozzáillő maradékot (Diplomata, más Felhő árnyalat)





2 megjegyzés:

  1. Én is szeretnék egy ilyet, felnőtt kivitelben. Ugyanis én egész télen (jópár számmal kisebb) gyerekkesztyűben jártam, mert a nőcikéim elcsaklizták az enyémet, mondván az övék túl bébis. Nekem a bébis abszolút bejön, csak meleg legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) hihetetlen egyszerű, gyors és mutatós! - van némi rózsaszínem és lilám a bébis színösszeállításhoz:))

      Törlés

Related Posts with Thumbnails