2013. november 6., szerda

A mintákkal az a baj,

.... hogy nehéz rajtuk változtatni. És ez most természetesen nem a kézimunkákra értendő. Csak éppen megint elsóhajthatnám, hogy "hej, az a sok szép elkészült holmi, ami még nincs fotózva, s ami lett kép, az sem tetszik igazán és ha kimarad egy hónap, milyen nehéz újra dokumentálni mindent". Sóhajtozás és tipródás helyett feltöltöm a képet úgy, ahogy telefonról sikerült.


A füzért már tavaly szerettem volna...
A születésnapok hava nálunk szeptember 29-től október 22-ig tart, s újra felbukkan január végén.
Valahány dekoráció készült az évek során, mindet vitte az enyészet.
Maradandót, vidámat, szivárványosat szerettem volna, ami minden évben előkerülhet.
Mondom, füzért szerettem volna. És wondrlanding blogján, amit nagyon szeretek, megtaláltam.
Összeszedtem a maradék Cataniakat, ahol hiányos volt a színsor, mentem Ariadnéhoz válogatni a dekás gombolyagjaiból, amit a kisiskolások úgy szeretnek.



44 db háromszög készült. Nem én számoltam meg, hanem az apukám, aki látogatóba jött hozzánk a nagylány 8. szülinapjára.
A szivárvány-sorok nem egyformák, különböző színű és számú árnyalatból állítottam össze őket, ahogy az egy igazi fonalfaló projekttől elvárható.

Egy hónapig függött a konyha-nappaliban, s nem járt nálunk úgy várt vagy váratlan vendég, hogy meg ne dicsérte volna. Mert vidám, mert egyszerű, mert szép.
Az egyik legkedvesebb számomra az utóbbi évek terméséből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails