2013. november 11., hétfő

Játékot vagy babaruhát készíteni

sokszorosan hálás feladat. Méretből adódóan gyors sikerélmény, a gyerek boldog, az anyuka meg büszke:)
Amikor ilyen gyors sikerre vágyom, mindig előhúzok valamit a ládámból a gyerekeknek. A ravelry-n mászkálva találtam ezt a finom darabot, amit gondolom leginkább magamnak szerettem volna, de nem volt nehéz fellelkesíteni a lánykát sem:D


 Barka Cinege rózsaszín és fehér szálát fogtam össze, hogy ne legyen túl vékonyka vagy nyúlós, de azért könnyed maradjon. A Cinege nagy kedvencem volt, amíg lehetett kapni, s akár pazarlás is lehetne a játékra való hasznosítása, mégis jó választás volt. A képek természetesen nem színhűek, még mindig telefonról ....


Tanulságos viszont, hogy - nyári projekt lévén - anyáéknál az udvaron blokkoltam, s hagytam kint 2 órát száradni. Mikor kimentem érte, döbbenten vettem tudomásul, hogy a gyönyörű fehér szál a színén megsárgult (gyakorlatilag megégett a napon), amit soha nem gondoltam volna, főleg nem 2 óra alatt. Ez utóbbit azért is teszem közzé, mert nem a fonal minőségét, hanem a sugárzás fokát okolom - nem lehet eléggé vigyázni a nyári hónapokban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails