2013. november 27., szerda

Azt a bizonyos

Vénusz stólát, amin annyian tanulták a csipkekötést Barkáéktól, végre megkötöttem.
Na nem most, amikor hideg van, tiszta dér az udvar, fagyottak a levelek és ideje van stólát, sálat kötni.
Tavasszal kezdtem, félretettem, jóidőre "ott felejtettem", majd nyáron a restanciákat felszámolva újra kézbe vettem.


A legforróbb júliusi napokon, amikor mindenki nyakig vízben hűsölt, a Balaton partján kötöttem a második felét, no meg útközben hazafelé.

Emlékezetes maradt az út, a gyerekek egy szál lengében, az autó légkondija rendetlenkedett, mindenkinek vizes ruha, frissítő a kezében.
Csendesen előhúztam a gombolyagomat a táskámból. A párom döbbent tekintetére és kérdésére makacs igenléssel feleltem. Igen, kötök. Igen, sálat. Igen, gyapjú és nagyon meleg:D

A fonal 100% gyapjú, ukrán eredetű, Ariadnétól kaptam néhány éve, kifejezettem ehhez a stólához.

3 megjegyzés:

  1. Narnia, kedves,
    nagyon szépek a munkáid, sokat tanulok belőle :)
    Blogos kérdésem lenne: hogyan kell a bejegyzés végén beállítani a "You might also like:" szöveget és a 3 ajánló képet? Én nem találok ilyen lehetőséget a blogomon.
    Köszönöm:
    Üdv: Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dorka,
      köszönöm, nagyon jól esik a visszajelzést.
      Az alkalmazást így hívják: LinkWithin; keress rá a google-ban (LinkWithin blogger), töltsd le a blogodhoz, ingyenes, :)

      Törlés
    2. Már fenn is van, nagyon köszönöm!

      Törlés

Related Posts with Thumbnails